A partir de retalls de tela hem fabricat aquests preciosos coixins. Els vaig deixar escollir el tema però casi tots els nens varen realitzar dibuixos de nadal, com es nota que els encanta el nadal!!!
Per cert, són dibuixats i pintats amb rotuladors per tela!
Mostrando entradas con la etiqueta Dibuix. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Dibuix. Mostrar todas las entradas
martes, 29 de diciembre de 2015
lunes, 19 de enero de 2015
Animalons bons i dolents
Dobleguem la cartolina de manera que ens quedin dues parts. En la primeria hi apareixarà l'animaló amb cara contenta però quan obrim la cartolina aquest animaló es conveteix en dolent i ferotge.
Pintat amb aquarel·les. Realitzat per nens i nenes de 5 a 8 anys.
Etiquetes de comentaris:
animals,
Cartolinas,
Dibuix,
Pintura
lunes, 24 de noviembre de 2014
cocodril de textures
Dibuixem i estampem amb plàstic de bombolles. Introduim el tema de les textures: Llis, rugós, aspra, granulat....
viernes, 21 de noviembre de 2014
Fulles de la tardor
Imaginem què podria ser una fulla, quina forma té i a què s'assembla. Varen sortir papallones, libèl·lules, cares i diversos personatges!!
jueves, 8 de marzo de 2012
martes, 7 de junio de 2011
viernes, 13 de mayo de 2011
lunes, 11 de abril de 2011
miércoles, 16 de febrero de 2011
viernes, 11 de febrero de 2011
viernes, 4 de febrero de 2011
sábado, 20 de noviembre de 2010
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
