Oueres, pintura, cordill i goma eva.
Mostrando entradas con la etiqueta Pintura. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Pintura. Mostrar todas las entradas
lunes, 26 de enero de 2015
lunes, 19 de enero de 2015
Animalons bons i dolents
Dobleguem la cartolina de manera que ens quedin dues parts. En la primeria hi apareixarà l'animaló amb cara contenta però quan obrim la cartolina aquest animaló es conveteix en dolent i ferotge.
Pintat amb aquarel·les. Realitzat per nens i nenes de 5 a 8 anys.
Etiquetes de comentaris:
animals,
Cartolinas,
Dibuix,
Pintura
viernes, 12 de diciembre de 2014
Aquarel·les
Avui hem fet aquarel·les!! Primerament em fet un dibuix amb cinta aïllant, ho hem pintat tot amb aquarel·les i quan ha estat completament sec, màgia!!! hem tret la cinta aïllant i el dibuix ens ha quedat marcat. Han quedat ben sorpresos.
lunes, 29 de abril de 2013
martes, 5 de junio de 2012
lunes, 30 de abril de 2012
miércoles, 14 de marzo de 2012
Suscribirse a:
Entradas (Atom)