Mostrando entradas con la etiqueta Pintura. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Pintura. Mostrar todas las entradas

lunes, 26 de enero de 2015

Màscares amb oueres

                                                 Oueres, pintura, cordill i goma eva.






lunes, 19 de enero de 2015

Animalons bons i dolents

                                   












Dobleguem la cartolina de manera que ens quedin dues parts. En la primeria hi apareixarà l'animaló amb cara contenta però quan obrim la cartolina aquest animaló es conveteix en dolent i ferotge.
Pintat amb aquarel·les. Realitzat per nens i nenes de 5 a 8 anys.


viernes, 12 de diciembre de 2014

Aquarel·les

Avui hem fet aquarel·les!! Primerament em fet un dibuix amb cinta aïllant, ho hem pintat tot amb aquarel·les i quan ha estat completament sec, màgia!!! hem tret la cinta aïllant i el dibuix ens ha quedat marcat. Han quedat ben sorpresos.



lunes, 29 de abril de 2013

màscares mà



Cartolina, pintura i pals

martes, 5 de junio de 2012

Fem fang!!









lunes, 30 de abril de 2012

Sant jordi 2012

ROSES PER LA MARE:






IMANTS PEL PARE:






miércoles, 14 de marzo de 2012

Mirallet, Mirallet.....

....Qui és la més bonica del regne?

Fang, un mirall i pintura!!