Mòvil amb la cara dels nens. S'han dibuixat de reis de la casa!
Mostrando entradas con la etiqueta Hivern. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Hivern. Mostrar todas las entradas
lunes, 28 de diciembre de 2015
viernes, 6 de febrero de 2015
Joc de tir ninot de neu
El dia en que va nevar, a part de tocar neu, varem realitzar un joc de tir. Primerament, varem doblar el full en tres part i a la del mig i varem dibuixar un ninot de neu amb totes les seves parts i neu pel volatant. Tot seguit varem fer dos forats per poder jugar. Un de més gros, a la panxa, el qual val 1 punt si passa la bola de neu pel forat i un de més petit a la boca, que val 2 punts. Tot seguit varem fer la bola de neu amb llana blanca. Aquests són algun dels resultats:
jueves, 10 de febrero de 2011
sábado, 29 de enero de 2011
viernes, 7 de enero de 2011
domingo, 26 de diciembre de 2010
Suscribirse a:
Entradas (Atom)